miregondoltokmost?
2016. június 19. 00:20
Van itthon egy gyilkos kaktuszunk, aminek olyan apró tüskéi vannak, hogy csak nagyítóval látszanak. Apám tenyeréből ma én operáltam ki a közel 20 darabot.
Ha ez nem lett volna elég, az előbb arra kelek fel, hogy az egyik ujjam szúr, és persze mitől? Egy 2 mm hosszúságú tüsitől, amit szerencsére ki tudtam szedni. Ennyit erről, legközelebb rábízom a család többi tagjára ezeket a műtéteket.
Ha ez nem lett volna elég, az előbb arra kelek fel, hogy az egyik ujjam szúr, és persze mitől? Egy 2 mm hosszúságú tüsitől, amit szerencsére ki tudtam szedni. Ennyit erről, legközelebb rábízom a család többi tagjára ezeket a műtéteket.
2016. június 19. 11:00
Ne kövezzetek meg, de megírtam az első saját életemről szóló blogbejegyzésemet, és hálás lennék, ha páran elolvasnátok, esetleg mondatátok róla valamit.
*amatőr vagyok, ne gyilkoljatok*
2016. június 19. 11:21
Idézet (MissKyloVader @ 2016.06.19. 11:00)
Ne kövezzetek meg, de megírtam az első saját életemről szóló blogbejegyzésemet, és hálás lennék, ha páran elolvasnátok, esetleg mondatátok róla valamit.
őszintén nekem nagyon tetszik. nem is túl hosszú,nem is túl rövid,hamar elolvassa az ember,és ezek mellett még tetszik az,hogy nincs szóismétlés. gratulálok,így tovább.
2016. június 19. 12:19
azon agyalok, hogy a számoló kisgyerek, vagy a nyúl az ijesztőbb.
arra jutottam, hogy a számoló kisgyerek
arra jutottam, hogy a számoló kisgyerek
2016. június 19. 12:20
Idézet (MissKyloVader @ 2016.06.19. 11:00)
Csatlakozom az előttem hozzászólóhoz, nekem is nagyon tetszik, csak így tovább!
2016. június 19. 12:51
|
|
CandUsperfect imperfection |
Csoport: Tag Csatlakozott: 10.04.19. Hozzászólás: 7938 Csatolások: 1586 Azonosító: 125437 offline
|