Bocsi a hirdetésért
Big Time Rush
2013. augusztus 27. 16:52
Elkészült Magyarország első Kendall Schmidt rajongói honlap
Még elég kezdő vagyok a honlap szerkesztésében,de nekem az oldal kinézete tetszik
Bocsi a hirdetésért
Bocsi a hirdetésért
2013. szeptember 15. 10:29
|
|
kiskepikehvisszatérő vendég |
Csoport: Tag Csatlakozott: 11.06.25. Hozzászólás: 479 Csatolások: 16478 Azonosító: 153838 offline
|
Nagyon bírom ezt a bandát
)
2013. szeptember 15. 15:22
|
|
Klau120új tag |
Csoport: Tag Csatlakozott: 13.09.15. Hozzászólás: 19 Csatolások: 0 Azonosító: 211855 offline
|
Alexa Vega jegyben Big Time Rush Carlos Pena Jr.
A korábbi gyermek csillag Alexa Vega egy jegyben a Big Time Rush csillag Carlos Pena Jr.Az egykori Spy Kids csillagos írt egy képet az ő beau rá Instagram oldal a következő üzenettel: "Hello vőlegénye", szerdán. Pena írt a saját lövés, ha a barátnője az ő Instagram oldalra, az írás, a "My angyal! vegaalexa félelmetes road trip eddig! Most már csak meg kell, hogy újra ..." Azt feltételezzük, hogy az a kérdés bukkant az út során. a házasság lesz 25 éves Vega második. Ő elvált első férje Sean Covel tavaly decemberben. Házasodtak össze 2010-ben.
A korábbi gyermek csillag Alexa Vega egy jegyben a Big Time Rush csillag Carlos Pena Jr.Az egykori Spy Kids csillagos írt egy képet az ő beau rá Instagram oldal a következő üzenettel: "Hello vőlegénye", szerdán. Pena írt a saját lövés, ha a barátnője az ő Instagram oldalra, az írás, a "My angyal! vegaalexa félelmetes road trip eddig! Most már csak meg kell, hogy újra ..." Azt feltételezzük, hogy az a kérdés bukkant az út során. a házasság lesz 25 éves Vega második. Ő elvált első férje Sean Covel tavaly decemberben. Házasodtak össze 2010-ben.
2013. október 28. 10:37
|
|
Vivivagyokthsővisszatérő vendég |
Csoport: Tag Csatlakozott: 12.03.10. Hozzászólás: 231 Csatolások: 103 Azonosító: 170913 offline
|
Sziasztok!!
Én imádom a Big Time Rush-t