Starity

Pankráció

500 oldal 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
Lezárt téma, már nem lehet hozzászólni Nem indíthatsz új témát!
2012. április 09. 20:52 #1401
- törölt felhasználó -    
Idézet (ZitaTwilight @ 2012.04.09. 10:38)
De akkor is..csak férfi! Vagy nem? Na mindegy, nekem már annyira nem jön be Zack, de mindenkinek az tetszik aki!  meghajolo.gif

Így van! Ízlések és pofonok!
2012. április 09. 20:57 #1402
- törölt felhasználó -    
Idézet (gonzales7 @ 2012.04.09. 20:49)
nem akarok el keseríteni senkit de Orton nincs túl jó véleménnyel Kelly Kelly-ről egy interjúban külön kiemelte hogy nem sok olyan pankrátort ismer akinek az ágyában nem fordult meg Kelly Kelly és ring teljesítményét is kritizálta és ezért a WWE és McMahon is bocsánat kérésre szólította fel Ortont ami után kénytelen volt a twitteren és egyéb helyeken is elnézést kérni és nem jó kedvében tette!
szóval ezvan! smileeee.gif

Előre is bocsi a hülye kérdésekért.. Én még elég kezdő vagyok a pankrációban.. Kérdezni szeretném h Orton és Kelly Kelly tényleg együtt voltak, mert én igaz raktam ki egy képet ide róluk de nem tudtam eldönteni h szerkeztett v nem. blush.gif blush.gif blush.gif smileeee.gif
2012. április 09. 21:01 #1403
- törölt felhasználó -    
Idézet (Maci HEEL @ 2012.04.09. 20:57)
Előre is bocsi a hülye kérdésekért.. Én még elég kezdő vagyok a pankrációban.. Kérdezni szeretném h Orton és Kelly Kelly tényleg együtt voltak, mert én igaz raktam ki egy képet ide róluk de nem tudtam eldönteni h szerkeztett v nem.  blush.gif  blush.gif  blush.gif  smileeee.gif

nem! tudomásom szerint Ortonnal nem volt kalandja Kelly Kellynek!
1 felhasználónak tetszik: Maci HEEL
2012. április 09. 21:02 #1404
- törölt felhasználó -    
NEM VÉLETLENÜL HANGZIK EL MINDEN ADÁSBAN EZ A MONDAT: NE PRÓBÁLD KI OTTHON!
Idézet
Otthoni pankrációba halt bele egy amerikai!
Stephan Arceneaux unokaöccsével nézte otthon az egyik népszerű pankrációgálát. Az egyik fogást egymáson is kipróbálták, a huszonnégy éves férfi belehalt.